♡ Bra värden, på nationaldagen dessutom!

Startar man dagen strax före 05.00 om mornarna, så hinner man vara ganska produktiv! ;)
Har hunnit med nån maskin tvätt, påbörjat aprikospurèn - ja den tänkte jag ju göra för flera dagar sen..men bättre sent än aldrig heter det va? Har även gjort två plåtar fröknäcke, och fotat och lagt upp annons på lite barnkläder!
Dessutom, har jag banne mig haft klockrena bsvärden.. I stort sett hela dagen, började dock på 8,8.. Men sen har jag legat mellan 4-5.. Känns riktigt jäkla bra! =) Måste vara för att det är våran nationaldag idag.. Kan inte se nån annan anledning! ;-) Jaa, Jämtlands nationaldag alltså! :)
 
Jamtland, Jamtland, Jamt å Ständut!  ♡ ♡ ♡ 
 
 
Igår, hade jag tänkt att vi skulle åka till Boda och busa med efterlängtade och saknade BFFs idag, men då jobbade ju morsan idag.. Så de fick vi skjuta på! :( Kom på imorse, att vi kanske skulle åka o hänga med Jänet o Lilly istället då.. Är liksom hundra år sen, jag träffade någon av mina favoriter! :(  ♡  Men det funkade inte heller! Så då bestämde jag att vi håller oss hemma istället! Har ju ett berg i tvättstugan, o massa annat o göra hemma också! :) Far till Orrviken, och umgås imorgon istället..
 
Näe, nu ska jag ta o lägga mig och vila lite med Edwin.. Arwid, ligger ute i vagnen och sover!   ♡

Era tankar..
Postat av: Eivor

Hugaligen för att gå upp före 5 då har jag nyss somnat. Hör till dem som jobbar bäst å kvällarna.
Men alla är ju olika. Förstår att det är skönt att ha det gjort också. Nu har jag lite handikapp som gör att jag ändå inte kan röra mig på morgnarna.

Ha en bra dag

Här skinersolen för fullt (Stockholmsområdet)

Svar: Haha, ja inte er roligt! 😜 Jag är i grunden en kvälls människa, och är så sinnessjukt morgontrött egentligen va.. 😂 Barna har oftast sovit till nio iallafall, så jag har varit rätt bortskämd.. Men nu er tydligen andra bullar! 😂 Men har jag bara lyckats sova hyfsat på natten, så funkar det faktiskt över förväntan o kliva upp så tidigt! O då ere rätt skönt.. man hinner få massa nödvändigt ont gjort hemma, också kan man hitta på nå roligt när resten av världen vaknat till liv! 😉 Kan ju tillägga att jag ofta somnar vid läggning av barn, runt 19.. 😜
Ja, alla är vi ju olika! Skönt och roligt tycker jag! Trist att läsa att du inte kan röra dig ifrån morgonen, hoppas du har/får hjälp så att du ändå har en bra och fin vardag! ♡ Det är viktigt!

Ha en superfin dag, o hoppas ni har sol även idag! 🌞
Här i Jämtland ser det också ut att bli finväder! 👍
Joanna

2015-03-12 @ 13:04:14
URL: http://ullsag.bloggo.nu
Postat av: Anonym

Tycker du att 8.8 är högt?

Svar: Haha, nääe egentligen så tycker jag ju inte det.. har ju ofta vaknat med mer än det dubbla i morgonvärde! 😂 Du gav mig en tankeställare nu.. Tror jag måste sänka kraven på mig, och inte vara så hård mot mig själv! 😊 Tack! Ha en trevlig dag!
Joanna

2015-03-12 @ 13:38:37
Postat av: Gabriella

Oj klockan 5.. Skönt att komma upp tidigt men jag skulle vara som en zombie då hihi. Vår dotter vaknar vid en 6.30 tiden. Hon är min lilla väckarklocka 😊. Trevlig måndag!

www.bellaellas.se

/ Gabriella

Svar: Alltså, 5 känner jag är liiiiite för tidigt faktiskt.. Haha!! Men som sagt, det är ju skönt o komma upp ifrån morgonen! ;-)
Tack detsamma, hoppas din måndag varit fin! :)

/ Joanna
Joanna

2015-03-16 @ 10:54:46
URL: http://www.bellaellas.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0