♡ Gillar Ni att tävla?

Jag gillar att tävla.. Hur kul är det inte att vinna liksom? =)
 
Jag har en tävling på gång.. Tillsammans med ett företag, och jag hoppas det blir bra.. Meeen, ni får vänta litegrann.. ;)
 
 
Jag har precis varit på medial healing. Häftigt. Dumt att inte pröva, när man har chansen liksom.. En bekant, håller på att utbilda sig till Medium. Med hjälp av Terry Evans, och ska nu under utbildningen göra healing på ett visst antal personer.. Jag ställde upp!
Jag vet egentligen inte riktigt vad jag tycker, eller vad jag tror.
Men det är ju skönt att slappna av!
Någon som bor i Östersund, Som känner för att pröva på?
Det är vid två tillfällen.  Hon behöver ett par, "prova på" till.. Vill helst utföra healingen, på söndagar! Nu på Söndag, och nästa om jag minns rätt!
Hojta till då, vettja!
Lämna en kommentar, och uppge mailadress, eller hör av er på annat vis.
Så kontaktar hon er! :)
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0