♡ Hur skönt!?

Hur skönt är det inte att vakna med ett bra blodsocker!?
- Lite Halleluja moment över det på nå vis!  👍✌👊
 
Hur skönt är det inte med fredag då!?
- Jag älskar fredagar, trots att jag "bara" är hemma heela dagarna! 😊
Här har vi dessutom varit igång ett bra tag,så Arwid ska snart sova en sväng.. Jag i Edwin ska köra igång lite tvätt hade jag tänkt.. O provsmaka, det nygjorda fröknäcket!  Muums! 😉
Morgonstund, har guld i mun! 🙈🙊🙉
 
 
Sist, men helt klart Huur skönt som helst! ♡☆♡
 
 
Svar ifrån Cellprovet!  ✌👌
Tre år till nästa gång..
Ni går väl o lämnar cellprov!?
Inte jättetrevligt, förstås!  Men går både snabbt och smärtfritt, och är så himla viktigt!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0