♡ Morgonstund, har guld i mun! ?

Vaaarför, vaknar den minste tornadon så jävla tidigt! ?
05.15 startade vi dagen.. Vilket även gjorde att han somnade före Lowa gick till skolan!  Jisses!  
Ena sekunden satt han och åt frukost, med oss.. Började va gnällig, så jag lyfte upp han.. Hann knappt ta han i famnen, så sov han! ♡
Lillfisen,  lyckades lirka på han en overall o lägga ut han i vagnen iallafall!  👍
 
 
Idag vankas det sjukhusbesök, och ögonbottenfotografering.. Mindre roligt, men ett nödvändigt ont.. 👊 Obehagligt, och jobbigt efteråt.. Men, men.. Som sagt göras måste det ju! O imorgon besök hos diabetes sköterskan, min sköterska som gick i pension i våras jobbar extra nu.. Så jag ska få träffa henne! :) Ska bli spännande och se vad Hba1c efter graviditeten är också! 😊 Före träffen med henne, ska vi luncha med momman har jag tänkt!  
 
Bästa Milla ställer upp som chaufför idag, tur det!  :)
 
 

Era tankar..
Postat av: Lena

Fin blogg du har hur är , det med din diabtetes efter du har fått barn ??
Hoppas ditt ha1bc är bra :)
mvh lena

Svar: Tack så mycket! :) Hur jag har det med Diabetesen efter att jag fått barn!? :) Jaadu, det har varit så olika efter alla tre graviditeterna faktiskt! Men oftast,o till slut så har det blivit som "vanligt" igen.. :) Efter att jag fått Edwin ( som är nummer 2) så var det absolut värsta, och läskigaste att jag inte längre kunde känna, när jag höll på att bli låg.. Vanligtvis så brukar/brukade jag alltid vakna om nätterna när jag höll på o bli låg.. Men efter att Edwin kom, så vaknade jag inte längre.. Utan det var min sambo som vaknade, av att jag var låg.. O fick se till att få i mig något för att få upp sockret, och då var jag ofta nere på runt 1-2.. O han jobbade dessutom ofta natt, eller låg borta på veckorna.. Så jag tordes till slut inte somna, om jag låg under 10 på kvällarna! :-/ Nu vaknar jag oftast igen! O kan utan problem lägga mig med värden på 4-5 igen! =)Har du barn? :)
Idag är det dags för Hba1c, så håll en tumme vettja! :)

Har en tävling, längre ner i bloggen.. Där du kan vinna ett mobilskal! Var med o tävla vettja! :)

Ha det toppen, o roligt att du kommenterar! =)
Joanna

2015-03-09 @ 09:56:51
URL: http://nouw.com/isabellemariell

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0