♡ Mysig nattning

Vi brukar oftast, lägga varsin liten kille om kvällarna.. När vi är hemma båda två då! 😜
Ikväll var vi två trötta föräldrar, och smågrabbarna bar också trötta!  Så vi la oss tillsammans, alla fyra i våran säng! 👍
Pappan läste en saga, o några minuter senare sov båda grabbarna.. O morsan!  😊 Jag blev dock uppväckt av en sambo, som tyckte vi skulle umgås och titta på "Familjen Annorlunda ".. Näe, just det.. Det var ju inget "Familjen Annorlunda " ikväll!  Oflyt.
 

Men vi fick ju ligga bredvid varandra på soffan, göra klart matbeställningen ifrån Maxi, och även börja snarka tillsammans på soffan!  😂 
 
Jag och grabbarna var ute på en promenad i finvädret, på eftermiddagen! Så jäkla skönt väder alltså, och verkligen vår i luften.. Jag vill egentligen inte ens tänka på vår, ännu mindre hoppas på vår! För då blir de garanterat svinkallt o massa snö..
Men för min del,får det mer än gärna bli vår nu! 😊
 
På våran gård, har snön verkligen försvunnit.. 
 
Ja,ni ser ju själva..
 
Edwin tyckte det var himla skoj o va ute.. Åkte både snowracer, och promenerade väldigt mycket!  Va med på kort däremot, det var inte hans grej!  😝
 
Näe, nu ska den här morsan ta o knoppa.. Går till sängs, med exakt lika blodsocker, som jag klev upp med!  ✌ O ber en stilla bön, att det inte skenar på morgontimmarna!  👊

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0