♡ Nya böcker! =)

Yeey! Igår kom böckerna, som jag förbeställde på bokrean! =)
Bara en bok, som inte fanns.. Resten kom!
Snabbt och smidigt!
HÄR beställde jag.. =)
Här ska läsas, jäklar vad här ska läsas! =)
O Lowa o Edwin blev väldigt glada över sina böcker..
 
 
 
Lowa har packat väskan, och ska hämtas av morfarn senare idag! För några dagar uppe i stugan..
O idag är hon ute och åker lastbil, med pappan.. Som hon längtat efter det! Klockan tre imorse for dom! ;)
Jag o grabbarna, ska fortsätta försöka bli friska här hemma! Edwin kändes rent av feberfri imorse, men det gick om sig! Så nu ligger han som en liten tuss igen! Arwid känns också hyfsat normal i temp.. Har legat ute och sovit en stund i vagnen.. Vi startade ju dagen strax före 06, så vi har varit i farten ett tag.. Så en powernap, var mer än lägligt! =)
 
Ska gå ner, och ta tag i tvätten lite senare.. O försöka sortera ännu mera bebiskläder, o andra kläder.. O försöka rensa ut ännu mer! Måste försöka få nån ordning där nere! Var ju och hämtade hyllan, som vi köpte i fredags..
 
O eftersom vi bara varit hemma i helgen, med tre dyngsjuka barn.. Så har vi ju även hunnit med, att bygga ihop den, o fått till det hyfsat där nere i hallen! :) Kommer bli toppen, och det känns redan mycket mera personligt där nere! :)
 
Pappan, och Edwin tog och bakade en sockerkaka i söndags också.. Pappan höll på dog, av tristess! O Edwin ville gärna baka.. Så då hade ju dom nåt o göra en stund i alla fall.. Själv passade jag på o vila, under tiden.. Perfekt arbetsfördelning! ;)
Farbror Jocke kom förbi, o lämnade av en overall till Arwid också.. =) Trevligt, med lite besök.. Mitt i det sjuka! Bara hoppas på att dom inte smittade ner han.. Själv börjar jag ju nämligen känna mig lite småsnorig, o igår hade jag även en släng av feber..
O blodsockret ska vi inte ens prata om! Fan, ta Diabetesen.. Framförallt i kombination, med exempelvis en förkylning.. :( 22,0 startade jag gårdagen med.. Allt annat än okej! Blää!
Extra insulin, gjorde dock susen.. O fick ner det till riktigt bra värden under dagen.. Imorse var det dock på 21,6.. Va faaan liksom? Känner mig ju inte jätte pigg idag heller, men alltså.. Åååh. Blir så lej!
 
 
 
Näe, nu har Edwin kilat fast sig, och lillebror i gåstolen! Morsan måste rycka in..
Osså, var det ju kanske dags för lunch också..
 
 
 

En av dom, är ju iallfall helnöjd! Alltid något..
Charmtroll! ♡
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0