♡ Plötsligt en morgon, så är blodsockret BRA!?

Jag förstår mig, verkligen INTE på mitt blodsocker! Det är då ett som är säkert, imorse när jag vaknade.. Vid 04.30 så låg det på 6,3.. Toppen! =)
 
 
Inte lika toppen, att Arwid tyckte vi skulle busa.. Jisses! Är han verkligen son till oss?
Kan det inte ha skett en förväxling på något vis?
Han är ju iofs, en riktig kopia av sina syskon.
Utseende mässigt i alla fall! :)
O det är ju roligt, med olika personligheter på dom små trollen! ;)
Efter nån timme, så somnade vi ju faktiskt om.. O strax därpå, kom Edwin upp som den lilla solstråle han är! =)
Mysunge!
I förrgår, trodde jag han höll på att bli frisk rent av.. Igår, var han som en tuss mest hela dagen! O idag, är han också som en liten tuss! :-/ Han äter nästan som vanligt iallfall, och det är ju bra.. =)
Arwids hosta är ju sisådär.. Feberfri är han ju nu, men hostar o kräks slem! Bra att slemmet faktiskt kommer upp iofs. Även om det inte är så roligt alla gånger!
Å vi som skulle dejta Måns i veckan.. Veckan börjar ju ta slut.. :(
 
Lowa lät ju allt annat än frisk, när jag pratade med henne igårkväll. Uscha, lillfian! ♡
Hoppas verkligen hon piggnar på sig, hon vill ju så gärna åka lite skidor.
 
Förövrigt önskar jag att alla barn är friska tills på lördag. Så kanske vi kan göra en tur in på GregorieMarknaden! Tycker ju att det är så mysigt med marknader jag.. :)
Bara vädret är på vår sida, och ungarna pigga så SKA vi banne mig in! :)
O förhoppningsvis kan vi hälsa på o gratulera Bästa Eva något i helgen också! ♡
 
 
Idag, ska jag ge mig på att göra Aprikospurè, eller mos.. Eller vad man nu vill kalla det! :) Tänkte göra kuber, o ha i Arwids gröt.. För att få i järn i gröten! :) Måste ringa Carro, först o dubbelkolla receptet! ;)
 
 
 
Alltså, dom här två.. Det var ju riktigt roligt, att åka tillsammans häromdagen! Nöjdast var nog Arwid. Edwin var ena sekunden förtvivlad, över att han satt fast. För att i nästa stund skratta o tycka att det var himla skoj o busa så med brorsan! ;) ♡
 
 
Ni missar väl inte att vara med och tävla om ett mobilskal?
HÄR är inlägget, med tävlingen! ;)
 
 

Era tankar..
Postat av: Jenni

Fin blogg :)

Svar: Tack! :)
Joanna

2015-03-05 @ 16:17:48
URL: http://www.dropdeaddiva.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0