♡ Morsdag idag! :)

Stort Grattis till alla er Mammor, på morsdag!
Ni är alla supergrymma, o jag hoppas ni haft en riktigt fin dag tillsammans med era familjer! ♡
Jag har haft turen att bli rejält bortskämd av mina tre trollungar och deras pappa!
Redan igår fick jag fina blommor av dom!!
O imorse fick jag först sovmorgon, innan jag blev väckt av att dom kom tassandes! Med ett glas mjölk, o kakor! O två paket! (Måste vara en himla bra morsa ändå!)
I köket stod en stor frukost framdukad, o det var bara att slå sig ner.
 
Mina fina blommor o presenter! ♡
 
 
 
Efter frukosten packade vi in oss, o for till mormorn med en blomma! O där fick grabbarna lite lunch, o vi drack kaffe o fika glass med massa gotta! :)
Sen fortsatte vi vidare till Farfarn&Eva, för att uppvakta henne med en blomma och ett kort!
Blod är liksom inte allt, och hon är ju faktiskt den farmorn som finns för våra barn, och för oss.. Så självklart ska hon också firas på morsdag! ♡
 
Åt middag tillsammans med dom innan vi for hemåt.
Jag är svintrött, o kommer garanterat somna när jag lägger huvudet på kudden!
 
Har varit en fin helg, tjejdag med dotra igår. Först hotellfrulle på tumanhand, o sen lite shopping tillsammans med mormorn! :) Avslutningskläder fixat, o lite sommarkläder till henne! Morsan här hade tur o fick sig ett par schyssta brallor av mormorn också! :)
Sen mötte vi upp grabbarna nere i badhusparken, o hängde där en stund..
 
Finaste 2åringen jag vet! ♡
 
 

Era tankar..
Postat av: daniela

vilken snygg väska!!

Svar: Tack! Plötsligt händer det, blev väldigt glatt överraskad av åkaren till sambo, o den snart 11åringen till dotter! 😜 Jag Älskar den! 😍
Joanna


Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0