♡ Onödigt..

Alltså , jag och Lowa bakade ju en himla massa kakor igårkväll.. Lowa var så himla duktig,o gjorde "sin" sort helt själv.. 
När övriga familjen sov gott sen länge passade jag på att slöa på soffan. Precis när jag ska till o gå o lägga mig , så hör jag hur Edwin låter konstigt.. "Nej, han kräks" hann jag typ tänka.. Springer in,och mycket riktigt.. Där ligger han på rygg o kräks, sovandes.. Lillfisen !  ♡ 
Fick upp han, tvättade av o la in han till pappan så att jag kunde gå ner i tvättstugan o tvätta upp sängkläderna.. Hinner bra precis komma o lägga mig hos dom, sen ere dags igen!
Lillkillen!♡ Så synd de varit om han inatt.. 😵

Jag kunde inte sova.. Höll ett öga på han hela natten , o hade öronen spetsade mot Arwid o Lowa ifall nån av dom skulle bli klen.

Imorse var det Arwids tur.. 
Faan, vi har ju nyss haft n här förbannade magsjukan hela familjen.. 😣😷

Kakorna då!? Ja,näe men dom har vi ju bakat heelt i onödan. Jag törs INTE sälja dom. Fasen , det är säkert ingen fara.. Men tänk om.. Näe , det vill jag verkligen inte ha på mitt samvete!! 

Jahopp,är ju riktigt ligga inne o va sjuk väder idag iallafall! Fasen vad det regnar! Jag o grabbarna plöjer Vi på saltkråkan och Lotta på Bråkmakargatan! 😆
O tvättmaskinen går varm, om o om igen!

På fredag vill jag jag på Öppna förskolan på Jamtli. Därför håller vi tummarna för att det här strax är över.. O att vi andra klarar oss.. Jag o Lowa ska ju dessutom ha tjejmys tillsammans med Myran o Frida på lördag också!! ♡♡♡ Lowa kommer seriöst bryta ihop om det inte blir av,igen! 😣 

Näe,byta tvätt i maskinen då! 


Världens klokaste Astrid!! ☆


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0