♡ Plötsligt händer det!

Jag och Edwin var ute o stökade på,på förmiddagen igår när Arwid sov.. Ja,Arwid hann ju förvisso vakna o vara med han också!
Men,hursomhelst så fick vi äntligen upp torkvindan! O nu är jag löjligt nöjd över att kunna hänga tvätten ute!! 😊


Dessutom insåg jag att gräsmattan måste klippas snarast , så jag var även duktig o krattade ihop o fick bort "det lilla" som var kvar efter nedtagning av tallar! Jojo , det var fasen skitmycket mer än det såg ut som.. Men nu är det gjort,o det är riktigt fint ute på gården! Håller dock på att längta ihjäl mig efter en studsmatta , sandlåda och lekställning till barnen!! Åååh , jag vill bara få klart! Så vi kan njuta av en lång sommar hemma på våran gård! 😊
Farfarn ska hjälpa oss med o bygga o fixa sandlåda o eventuellt lekställning. Så jag överväger att ansöka om sponsring till studsmatta hos mormor o morfarn! 😉 





Fick ett litet paket på posten igår också.. En toksöt virkad ugglemössa.. En nyvaken Edwin fick pröva den först.. O jag dog,söthetsdöden!  😍


Idag hängs ingen tvätt ute,då finvädret från igår är puts väck!! BLÄ!

Förövrigt så vaknade jag på soffan av Jespers väckarklocka inatt.. Inte asballt. Snarare svinkallt , o dessutom tokstel o allmänt paj i kroppen. Skit också!

Jaja,Jesper skulle ju ändå åka o jobba så jag fick ju en uppvärmd plats i sängen bredvid Edwin.. Med andra ord,pappan somnade vid nattning av Edwin o själv somnade jag på soffan.. Samlivet är faaantastiskt! 👍

Idag är det ju iallafall Fredag! O jag gillar fredagar.. Ikväll ska jag försöka umgås med min sambo! Imorgon ska jag ha kvalitétstid med Lowa.. Eventuellt blir det utan dejtsällskap för oss. Men då blir det ju värdefull mor&dotter tid.. ♡ 



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0