♡ Sötaste

Dom här två godisarna alltså!!! 😍 


Tänk att jag å min älskade , o otroligt saknade vän fått till dessa två Lyckopiller!! ♡♡♡
( Ja,jo självklart fick vi ju hjälp av våra respektive. Men ändå )

Det gör så förbaskat jävla ont , att du rycktes bort alldeles för tidigt. Att jag inte får dela dessa minnen och stunder med dig. Att du inte är med oss,busar o hittar på saker. Att du inte får se din underbara o härliga dotter växa upp. Att Märta måste växa upp utan sin pappa.
Det skulle ju inte bli så här..
Det här skulle vi få se tillsammans. O i framtiden skulle vi jaga dessa två tillsammans när dom var ute på tok i tonåren , precis som vi var! ♡

Livet är verkligen bara till låns.. O det gör ont.

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0