♡ Tar det aldrig slut?

Det är bara att konstatera, det finns inget slut på våran smutstvätt. Den där förbannade tvättkorgen har INGEN botten! 
Ett ständigt evighetsprojekt helt enkelt! 
Förresten , någon som vet vart jag hittar en stor "gammal" sån där tvättkorg? En sån flätad modell typ? Som fanns när en annan var liten? 
Skulle haft en sån jag, till att kånka all denna tvätt i.. Så jag kan bära in o ut från torkvindan! När det slutar regna, och torkvindan är uppsatt.
Efter midsommar kanske?

Åh , vad jag längtar efter sommarvärme! O eftersom jag inte är preggo i sommar , ser jag mer än gärna en repris på förra årets värmebölja! 😎 

Vi diskuterade semesterplaner häromkvällen.. Får se vart tusan vi tar vägen.. Men vi drar nog yranhelgen misstänker jag! Lowa ska på en egen liten semester i sommar också! Hon ska nämligen få följa med sina bonuskusiner ned till deras farmor o farfar! Gissa om hon är lycklig!
Lyckligt barn gör även mamman lycklig! 💕

Näe,men dags att hänga o köra igång en ny maskin nu..

Pigga och glada grabbar här hemma idag iallafall. O det är ju skönt! 😊


Klokt!! 👇

Era tankar..
Postat av: Sofia

Ni får ta vägarna förbi här o säga hej hela familjen.. :)

Svar: Haha! Vi ska ju söderut!! :)
Joanna

2015-05-27 @ 19:48:26
URL: http://evasofialovisa.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0