♡ Fin start..

När man vaknar strax före klockan ringer och har ett Bs på 4,5.. ✌✌✌

Upp o fixade iordning frukost till födelsedagsbarnet.. Sen fick den nattarbetande pappan också kliva upp! 😜 
Edwin var vaken,så vi gick ner o väckte Lowa med paket på sängkanten.. Ett litet ett, när hon klätt på sig gick hon ut i garaget o där stod hennes nya cykel.. Såå jäkla nöjd tjej!! 😆
Fikade mysig frukost tillsammans,innan jag skjutsade henne till skolan!
Å nu ska jag passa på o fixa o greja inför morgondagens firande av henne.. Svärfar & Eva kommer ikväll,då dom drar utomlands imorgon. Annars så blir det bara en lugn bak &städ dag idag! 👍

Pappan o Smågrabbarna får åka o handla o fixa lite sånt när pappan vaknat till liv.. Ja, Arwid också.. Bägge sover nämligen! 😨
Hört hur Arwid haft lite hosta inatt,så jag hoppas verkligen han inte tänkt bli sjuk.. 😕

Tror jag ska göra en omgång mandelkubb och kolasnittar nu! 👌 Perfekt för en diabetikers blodsocker. 😜
Misstänker att morgonens värde kommer vara ett minne blott när den här helgen är över! 😝

Ha en fin dag,allesamman!  Det är ju fredag!!
😄


Nybliven 11åring! 😍😍😍


Era tankar..
Postat av: Dixi Wonderland

Naww va söt :D

2015-10-09 @ 09:32:04
URL: http://dixiwonderland.com/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0