♡ Mysig eftermiddag..

Alltså vädret, Wow!! 🌞😍

När Lowa kom hem från skolan, packade vi med oss Mellis för att fika ute! Det gäller ju verkligen att njuta av vädret såna här fina dagar! 😊 

Sen var vi ute till klockan var närmare fem.. Himla härligt!  :)

Hittade även tre äpplen på vårat äppelträd!? Vilket trist jävla skämt! Ifjol var det liksom drygt 30 kg.. Skit sommar!! 😠

O andra sidan, så hittade jag massor av små mini äpplen på det träd som hittills aldrig gett något. Har därför undrat om det ens är ett äppelträd!? Nu kryllar det plötsligt av körsbärs stora små saker! 😂
Inte något o koka äppelmos på direkt dock. 🙈

Ikväll är det gala för Barncancerfonden på kanal fem. Jag hoppas ni kollar, varenda en av er..
Ingen kan gör allt,men alla kan göra något!
💖


Älskade trollungar!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0