♡ Sömnlöst innan Diabeteskonferens..

Om fem timmar, så ringer väckarklockan. 
8.00 ska vi vara på FrösöPark.

Två dagars Diabetes konferens väntar.
Jag är förväntansfull och hoppas innerligt på att det blir bra dagar..
Ska bli spännande. 
Intressant.

Sjukt talande bild, på riktigt förstå hur mycket grejer en diabetiker behöver ha med sig, varje gång man lämnar hemmet.

Har verkligen ingen aning om hur många som kommer. Vad det är för ålder. Är dom typ 1or som mig, eller typ 2? Lada ? Mody?

Förhoppningsvis så blir det jävligt lärorika dagar. 😆




Fredagen har jag o grabbarna spenderat med Linda. O hennes tre yngsta trollungar!  ♡

Kikat lite på höstmarknaden inne på stortorget. Allt annat än imponerande.
Men, sällskapet var ju toppen! O vi fick med lite gosaker hem!
Det viktigaste för Edwin var att vi skulle köpa tunnbröd och morötter. 😂 Och ost, mellanlagrad vit caprin!  👌
Finsmakarn ! 😍

Jag fick mig rökta räkor jag, så jag ska inte klaga!

Arwid fick sig ett par höstskor, ser väldigt fina ut. O håller förmodligen för o ha i vagnen! 😜 (Ja,jag gick emot alla mina principer o köpte dom på Skopunkten. ) Skopunkten har förövrigt väldigt ofta fina skor. Men kvalitén är allt som oftast helt kass. Trist nog!  

Fixade en till liten present till Lowas födelsedag också. Så nu är det klart. O jag hoppas på en lycklig tjej, om två veckor! 😍



(Bilderna lånade från Pinterest, samt Google. )




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0