♡ Att kunna andas ut..

Operationen gjord, och allt gick bra! Så nu håller vi tummarna för ett bra resultat också..


Varit en väldigt låång dag,på alla sätt och vis!
Nu ligger jag hemma i våran säng. Det är lycka det! Hann krama o pussa på både Edwin o Lowa när jag kom hem.. 😍 Arwid han sov ju dock! 😜

Mitt blodsocker har varit över förväntan samarbetsvilligt idag. Och jag hade både pump och dexcom genom hela operationen! 👌 Sjukt skönt, och tryggt på nå vis! Sövdes med ett bs på 4,9 och när jag väcktes låg det på 12 nånting.. Helt okej ändå! :) 
Tills jag fick lämna sjukhuset. Då skenade det.
Förmodligen pga att dom av någon anledning gav mig betapred.. 😕 Varför fick jag inget riktigt svar på..  Sen är det klart att även smärta o mycket annat också ställer till det! Jaja,ett dygn med high lär ju vänta mig nu då.. 😣 18,5 i skrivande stund så lite har det ju kommit ner ändå!  😬💪

#ÖPPENDIABETES

Näe,nu ska jag få lite hjälp o vrida på mig o försöka sussa! 😴

Imorgon är det en ny dag! 😊

Era tankar..
Postat av: Josefine

Skönt att det gick bra ändå! Vila på nu :)

2016-01-29 @ 10:57:30
URL: http://wellwhynot.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0