Regn o rusk..

usch, skit trist väder idag..Åter igen! o inga lektioner.. så nu sitter jag o aramis hemma o bara hänger.. tänkte jag skulle ta o läsa lite i medicinsk grundkurs, o försöka få klar några uppgifter till innan jag ska till BM.. Känns gruvensamt o gå dit faktiskt, bara rutin undersökning,men ändå. Fast vem sjutton gillar o ligga o sära på benen för en vilt främmande människa? Knappast någon. Så det är helt enkelt bara o gå dit, o se glad ut, slappna av o sjunka ner med rumpan osv.. Ni vet.. ;)

Hade tvättstugan igår förresten, eftersom min tvättmaskin är Trasig! Jag hatar tekniska saker, o framförallt är när dom går sönder.. Vart ringer man för o få tvättmaskinen lagad? O måste man lämna in den,eller kan dom laga den hemma? Ja,jag vet då inte.. Tröttsamt är det iaf! Kan ju även tillägga att min dammsugare också är trasig?! Den är dock hoppet ute för, tror jag. Så jag måste helt sonika inhandla en ny.. = jävligt tråkig utgift! Någon som har nåt tips om en bra dammsugare som dessutom är billig? Näe,trodde väl det.. Aja, får väl ut o leta!

Imorgon blir de till o jobba igen, o på fredag också.. Sen har jag ledigt i helgen! Har faktiskt tagit semester.. :) Känns som om det skulle vara skönt o va ledig en helg efter fyra jobbhelger! ;) Sen jobbar jag två i rad,again. Tror dock jag skulle stå i baren,på nåt 40års kalas på lördag. Ja,jag vet inte..har inte hört nåt.. men de blir nog bra isånafall.. Brukar vara kul! =)

Näe,nu ska jag göra en kopp te, tända lite ljus o slå mej ner med näsan i en bok, en skolbok! ;)

PussHeej!


Era tankar..
Postat av: Sandra!

Tack igen! Klart att ni får komma om ni inte haft vattkoppr men vill ha:) Hoppas att dagen går bra! Ringer dig lite senare för att höra hur det gått!!

Puss

2008-09-03 @ 12:21:08
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Om du har vägarna förbi hammarn så har jag faktiskt en dammsugare över.. en sån här man inte behöver dammsugarpåsar till. dock är den väl inte SUPERbra men den fungerar i alla fall :)

2008-09-03 @ 13:16:43
URL: http://jyees89.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0