Sessan!

Nu har hon äntligen kommit, lilla Sessan! :) Bilder kommer att komma inom kort.. Ska bara komma till ro här hemma först.. Min lilla jättebebis! :) Anna-Klara o Carita for nästan nyss, så nu är vi allena här hemma tills lilla vildingen kommer hem! O sen kommer syster på middag.. Så nu håller vi på o bekantar oss bara! Är sjukt imponerad över Anna-Klara iaf, riktigt duktig tjej det där, o jag förstår inte hur hon hinner med allt!?

Igår va jag med Lowis till doktorn, och hon var så sjukt duktig min lilla tjej.. Sa inte halvsju, inte ens när dom körde ner slangarna genom näsan. Själv fick jag kväljningar bara av o titta på o höll på o kräkas. Sen åt vi frukost på sjukhuset, var förbi mamma en sväng o sa hej, o sen iväg o rännde lite.. Fixade lite prylar till Sessan, två par mjukisar åt Lowis o gröt till lille Albin. Sen for vi till Gärdsta, åt middag där o umgicks.. Innan det bar av hemåt.. Trött Lowis då! Trött Mamma också, så båda två somnade faktiskt relativt snabbt!
Sen upp före sju imorse, satte igång en maskin me tvätt o kröp ner hos Lowa o väckte henne.. Iväg på dagis,o sen på hud och solade.. Sen for jag hem o pluggade lite, röjde upp o greja! Ska ta o hänga tvätten nu, som iofs varit klar i x antal timmar.. Invänta Linda för byte av bil.. Fick ta deras hem igår! O självklart prommis med Sessan!

Ni kan ju alltid kika in Sessan här.. ;)
http://sweetsaints.se



PussHeej!



Era tankar..
Postat av: Jessica

Vilken riktig sötis du ha skaffa =)

Hoppas de e bra me er =)

Kram

2009-01-28 @ 15:43:24
URL: http://mammz.blogg.se/
Postat av: Ingegerd

Är du och solar för psoriasis eller atopiskt eksem?

2009-01-28 @ 19:34:02
Postat av: Emma

Underbar hund :) och underbar Lowa, och underbar Du :)

2009-01-28 @ 23:36:12
URL: http://oneverybodyslips.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0