♥ inte så pjåkig..

idag har jag rännt lite överallt och letat kökslampa tillsammans med Tirja, och Lowisen.
Tror jag eventuellt hittat en. På ixo, får väl se hur det slutar..
Haft en mkt trevlig dag tillsammans, o jag hoppas det blir snart igen! ♥

I övrigt så har ju dagen inte alls varit så pjåkig,om jag får säja det själv! :) ♥


Är dessutom bra mkt piggare.. oh yes! Så imorn vankas det återigen jobb..
8-21 joorå. Cash is king liksom!
Sen jobb 8-21 Torsdag, och 13-08 Fredag/Lördag. När jag kliver av på lördag tänkte jag åka upp till Ramsele faktiskt..
Ska bli roligt det.. :) Någon som vill bli med kanske?



näe, nu har jag inte stånnan o sitta här längre.. Mystime med lillLowisen! :)




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0