♥ Jänet

Vill passa på att skriva lite om min fina vän Jänet.
Bara för att hon är hon liksom.
Vackra,vackra kvinna!
Jänet är 1/4 av järngänget, och en av mina absolut bästa vänner.
Jag älskar henne till månen och tillbaka. Lika mycket som resten av dom.
Och jag är så otroligt glad och lycklig över att jag har förmånen av få vara en del av hennes liv, och att få ha henne i mitt liv. Det är kärlek. ♥





Idag hade vi styrt till det så bra att vi blev barnlediga båda två, så vi tog en mysdag på stan.
Bara spatserade runt, surrade massor fikade gott,mös och kikade i affärer. O liksom bara umgicks.
Nog för att vi älskar våra barn mer än allt, och varandras barn också. ;) Men ibland är det såå skönt att få vara själva.
Tusen tack för idag, älskade fina vän! Det här behövde vi.




Precis som det är viktigt med egentid utan barn, i vilken relation som helst. Jag o karln har också massa kvalitetstid i helgen.
Det är inte så dumt.

Det behövs. O imorn kommer lilltrollet hem, saknad, efterlängtad och otroligt älskad förstås. ♥




Näe, nu ska jag åka ner på byn o dricka lite kaffe med Karlsson & Myran i väntan på karln.. Blir grett de! :)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0