♥ Lysande ideèr.

Ibland har jag sjukt bra ideèr. Som idag t.ex när jag har svärmors mini bil, då just precis idag så kommer jag på att jag ska hälsa på Tina, och dessutom ta med tolv flyttkartonger.
Min granne Arne 86 år, kom ut för att granska spektaklet och få en surrstund. Surrsjuk liten farbror det där.
Efter tio minuter säger han lite försynt ; Tycker du verkligen att det här var en sån bra idè?
Haha.. näe, kanske inte. Men det gick.

Glömde dock kartongerna, o kom på`t när vi stod på parkeringen och skulle åka iväg i varsin mini bil, till varsitt jobb.
Äh, vi flyttade över dom från en mini bil,till nästa.
Tänkte att det var snabbaste lösningen, vet inte det jag? 

Audin är fixad och klar, ska hämtas imorn. Någon som kan tänkas skjutsa mej från typ ICA Matmästarn, till Sandberg&Jonsson någon gång under dagen? Näe, tänkte väl det.
Jag hoppas på finväder, så får det bli en promenad.

Jobbat ikväll, gick galant. Men nu är jag ledig i två dagar. Värsta lyxet. Tredagars ledig helg, jobba en kväll och sen ledig två. Taaajming vare ja! ;) Aja, tar igen det med jobb hela helgen, och hela nästa vecka. Inklusive fredag natt. Kan ju inte skämma bort mej själv liksom.


En kopp thè nu, och sen ska jag krypa ner bredvid Lowa och kramas ända till klockan ringer imåra. ♥




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0