♥ morgonstund

har guld i mun.. jajjemän, strax efter åtta var vi ifarten. Jag & min vän&vapendragare var alltså ute i bärskogen då. Underbart fint väder, heelt perfekt! :) Villade bort oss en liiten stund, såg garanterat björnskit också. Sen insåg vi att i skogen hittar vi varken blåbär eller lingon. Så vi tog sikte på hygget där vi parkerat, o sen vare bara o ösa i hinken.. Grett det ju! Men tålamodet tröt ett bra tag före bären, så vi får fortsätta en annan dag helt enkelt.
För bär finns det fan gott om.

Bara o rensa skiten kvar, o sen slänga in i frysen.

Har varit in o handlat en del också. Fyllt upp frysen en hel del.
Slog på stort o köpte lax också. Så idag blire Go middag!
Fredagslyxigt och mysigt!


Annars då? Lowa leker med en kompis och jag håller på o tvättar för fullt. Det tar fan aldrig slut, det är nog
bara att inse det tror jag. Det är ett evighetsgöra helt enkelt..

näe,tror jag ska passa på o riva ur sängkläderna och renbädda också, när man ändå är i tvättartagen, eller vad man ska säja.. En powernap känns dock också väldigt lockande! Ma får väl si,hur de blir..

Era tankar..
Postat av: Tirja

Du är bra snäll du! <3



Har du powernapat klart nu ;)



kramar <3

2011-09-02 @ 20:05:08
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0