♥ Nästäppt

usch, har ingen lust o bli förkyld.
Hade kort dag idag, slutade tolv. Skönt med tanke på 8-20 passet igår, o att jag inte är ledig förrän på tisdag.
Fick ett sms av Monkan på jordgubben igår, undrade om jag kunde jobba för henne på just tisdag.. Åhh, jag blev så glad. För jag saknar barna, o hela stället liksom! Men med tanke på att Tisdag är den enda lediga dagen nästa vecka, samt att jag bara jobbar 8-21 och dygnspass då så tror,och vet jag att jag måste fan få vara ledig då.
Jäkla skit. :(


annars så är jag som sagt så jävla täppt i näsan, ont i huvudet och allmänt sliten och jävlig lej. uschk.
hade förberett för kotlett middag, men sötaste Göllet ringde o tjata åt sej tacos. ♥
Såå,Tacomiddag it is.
Seen, sova.

En förkylning och jobb 8-17 imorn som ass, jobb 10.30-16.30 i tornet på söndag, gör att jag kommer knappast vara varken särskilt trevlig eller social i helgen.
Sånt är livet. Åtminstone mitt.
I oktober är jag ledig 1 hel helg.. yeeey! Allt helgjobb borde ju leda till att jag kan unna mej en fet julklapp till mej själv, kan jag tycka. Eller en resa bort över jul, vore inte heller fel.


hepp.

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0