♥ En underbar dag..

Jag hade verkligen en riktig toppen dag igår. Något förkyld dock.. Meen, fina vänner och familj som avlöste varandra under hela dagen.
Helt fantastiskt att ha så många fina människor i ens närhet.
Det är så mycket kärlek, och jag blir alldeles gråtmild,när jag tänker på det.
Och att få rå om alla er,som verkligen står mej när är underbart.
Jag älskar er, hela bunten!
 
Fick otroligt många fina sms och trevliga samtal också!
Älskade barndomsvänner,som bor långt borta. Men som alltid ringer.
Dom som alltid har sin egna speciella plats i mitt hjärta. Och avsett hur långt ifrån varann vi är, så är vi ändå alltid så när. Och vi har alltid varann där.
 
Trist att inte ha lillasyster i närheten också. Hon saknas och fattas alltid.
 
Jag avslutade gårdagens underbara dag i soffan, med min fina lilla familj.
O fick så många fina presenter av min bättre hälft, samt världens gulligaste kort.
O blödig som man är,så börjar man ju nästan gråta.
Älskade karl!
 
Att ha han vid min sida,är helt underbart. O världens mysigaste lilla fröken dessutom.
Åh, vad jag älskar er! ♥
 
 
Gårdagens toppendag, utan powernap och vila satte dock sina spår. Idag mår jag så jävla risigt, och har även gjort större delen av natten. Jäkla skitkropp.
Fick ringa min kollega vid sex imorse,så hon fick åka och jobba iaf.
Det ger mej ångest,och dåligt samvete.
Att inte klara av,att inte orka.
Att må så här,var och varannan jäkla dag.
Feber o förkylning på det,dessutom.
Det är ju för fan underbart.
 
Imorgon ska jag ta mej på jobbet, likaså på torsdag!
Till helgen,åker vi nog på en liten löööveweekend,jag o mannen!
Det ska bli mys.
 
Tack för igår,min fina pärlor!
O tack för alla fina sms/telefonsamtal. O alla dessa grattishälsningar på facebook.
Det värmer verkligen i ♥-t!
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0