♥ Trollongen!

Har hämtat hem våran lilla Trollonge idag!
Älskade,underbara lillfisan!
Skönt att ha henne hemma igen.. :)
Hon har haft det toppen oss mormor säjer hon,o bara saknat oss liiitegrann.. Sötfian! ;)
 
Skjutsade hem mamma också, när jag hämtade Lowa där. Så det har blivit en himla massa bilåkande idag, o inte så mkt bakat som jag hade tänkt! Men tårtbottnarna är iaf gjorda.. Fikabrödet får vi väl helt enkelt köpa då.
Frejas Bakeri ska ju ha gott fika!
 
Fick sällskap av Ida när vi kom hem också.
Mycket trevligt & mysigt!
 
Har kört en maskin tvätt,som jag tänkte försöka hinna hänga innan vi far på lite äventyr. Plocka upp karln i stan, o sen fara till Jens&Ulrica för o äta tårta! Såg att det var 50% på alla lampor på Kool också. Så vi tänkte nog försöka hinna in en sväng där. Har ju fortfarande ingen kökslampa..haha! Men jag har ju liksom inte hittat den rätta än, så då får det hellre vara. Är ju mysigt med levande ljus också.. :)
 
Middagen igår blev succè. Det blev så jäkla gott,så fy!
Åt så jag trodde jag skulle spricka.
Tror aldrig jag sett momman äta så mkt heller! :)
 Är fasiken rätt grym på o laga mat ändå.. ;)
 
Fick fina presenter av dom också, både jag o karln! :)
Bl.a varsin jättefin kaffemugg, handgjorda saker. Supertjusiga!
Som dessutom tålde maskintvätt, visade det sej!
Nöjd tjej! :)
 
 
Aaah, får nåt psykbryt på kattfan snart! Då hon börjat flytta runt,o bära runt på ungarna i tid och otid.
Varför börjar hon med det nu?
Hon har ju inte flyttat dom en endaste gång, dom här veckorna?
Ögonen har dom iaf öppnat nu,så dom börjar på o bli söta.
Dom blir liksom mer o mer lik en katt,istället för äckliga råttor.
Det är skönt.
 
Lovar o bjuda på bilder,så fort deras utseende börjar bli mer åt det charmerande hållet!
Ni är ju dessutom rätt många som är inne o tjyyvkikar här, så nån av er borde väl allt vara sugen på en liten kissonge!? ;)

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0