♥ Våta stövlar

Min granne Göte knackade på här, för en stund sen..
O frågade om det var Lowa som fyllt hans stövlar med vatten!?
Jag måste ha sett jävligt dum ut, där jag stod som ett fån med schysst morronfrilla,samt morgonrock.. och  liksom stammade fram att Näe, det tror jag verkligen inte!
Det låter ju inte som Lowa...
Men stövlarna hade stått inne,o var nu vattenfyllda.
Frågade Lowa, åh jorå!
Mycket riktigt, hon hade fyllt dom med vatten.
För att se om han märkte nåt! Å ja, det gjorde han.
Mission Completed liksom.
Hon säjer att hon är lite som Emil.
Jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.
Nog för att ungen är busig, men det här!?
Hahaha.. lite roligt är det ju faktiskt.. Ja, herrejisses!
 
Ongen ska nu klä på sej, gå ner och be om ursäkt.
O se till att få hans stövlar torra igen.
Det liksom bara dröp av filtsulan där, o han blev dyngsur om fötterna.
Det är ju underbart med barn, alla gånger.
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0