♡ Djulöbadets camping

Igår kom vi fram till Djulöbadets camping, verkar himla mysigt som sagt. O rackarns fräscht! 👍 Jag smet iväg o duschade igårkväll när Jesper la grabbarna, och servicehuset är fasiken helt nybyggt o fint! 😆 

Grillade lite hamburgare till en sen middag, men de blåste så kallt.. Så när grabbarna somnat,satt vi i våran husvagn o umgicks o spelade lite kort! :)

Jag vaknade till tidigt imorse av att himlen  fasen öppnade sig! 😨 
Regnade inte riiktigt lika mycket när grabbarna startade dagen strax före sju.. Men så pass att frukosten fick ätas inne i vagnen! 😉 Tur vi har lyckats lånat oss en stor husvagn känner ju jag!

Vad ska vi hitta på idag då? Vad gör man i Katrineholm!? Är tydligen Katrineholm veckan nu, så de verkar vara lite alla möjliga aktiviteter! 😄
Tror vi ska börja med o åka o handla oss lite gott till kvällen,så grabbarna får ta en power nap,o sen kanske hänga på 4h gården!  😄
Bara de slutar o regna..

Farfarn o Eva håller på o packar ihop sig nu, o ska snart åka vidare! O vi stannar kvar här några dagar! 💕


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0