gammal?

ja, just ikväll känner jag mej ruskigt gammal (det var länge sen sist) ! eller ja, ett tag sen iaf.. Stekte nå kebabkött till middag idag,så fantasifull var jag.. Höll på o få äta det själv dessutom, Lowa ville hellre äta hos Jens, men med hot o starka motargument,eller ja mutor kom hon hem till sin kära mor o åt istället.
Idag är jag faktiskt piggare än jag var igår, var liksom helt död när jag kom hem från jobbet,feber o bara allmänt skit tussig, for till mamma o åt en himla massa god surströmming! :) Följde med mamma på affärn,o sen va jag helt färdig,så jag lämnade Lowa där o for hem o sov..

Va fortfarande inge pigg när jag for på jobbet imorse, men jag piggnade faktiskt till lite under dagen.. Mötte Mamma, AK o Lowis på Törners o blev bjudna på fika av AK där.. Trevligt o gott! Tack o Tack! :)
Fyndade
två mössor åt Lowis på Gabriel också,rejäl rea där.. 19:- /st heeelt okej.. :) O dessutom betala mamma  dom.. Tack mamma, o tack för barnvakten idag!

Har varit hos Sandra o Belliz en stund ikväll o ätit glass o jordgubbar,mumma det!
Hemma nu, o Lowa krånglar o bråkar o vägrar sova.. En ny period again. Jag avskyr dessa perioder. Jag hatar när hon krånglar vid läggningen. Det har ju gått så himla bra,så länge nu.. Men nu börjas det igen.. Varför?
Bara hon somnat så ska jag ta en dusch,o sen lägga mej o lösa lite korsord..
 Jajje, det är min Lördagkväll det,sköönt!?! Imorn vankas jobb från 7-15,sen har jag "semester" i fem dagar.. Då ere skola o en blixt visit till sthlm som står på schema! Jobbar inte förrän  nästa Söndag igen..

Va gör ni i helgen då?

PussHeej!


Era tankar..
Postat av: Sandra

Hittade nu på bloggen att du slutade 15:) haha! Yes du och jag i sthlm by night!! Haha!! det blir grejer det! Hoppas att det går bra att jobba! Syns sen... Nu vankas det lunch för barnen!

Puss!

2008-08-24 @ 11:46:29
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: linnea

Okej. :)Du får höra av dig till Reine något så kan vi komma bort och hälsa på något framöver. Börjar skolan i veckan, men skippar första veckan eftersom jag har inskolning på dagis!

2008-08-24 @ 14:19:48
URL: http://lovisasmamma.blogg.se/
Postat av: kickan

sv: tack så mycke :)



Japp,jag tänkte köpa den också... hoppas den är mycket bättre! :)

2008-08-24 @ 16:08:02
URL: http://kick86.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0