skitblogg.. o hemmamys!

som ni kanske förstår skulle det förra inlägget varit publicerat igår! Men bloggen, tog o balla ur!

aja, idag är jag o Lowis lediga! Vi tar lite ledigt nån dag mitt i veckan ibland, eftersom jag jobbar varenda helg.. O idag blev det en sån dag, jag var som vanligt helt död imorse.. Lowis o Tjorven tog också sovmorron.. Skönt! Låg i min säng o kika på barnprogram o drog oss.. Nu har vi hunnit med en långpromenad,o en snabbvisit på ica.. Så snart ska vi nog sätta igång o baka lite.. Pepparkakor, Muffins och kanske lite mer bullar.. Men just nu kikar vi på MoraTräsk o dansar lite.. Dock saknas Göllet o Mjukbrallan. MoraTräsk är inte komplett utan dom.. haha!

Ska till mamma sen och äta middag med henne och syster. Sen ska nog Lowis sova där,eftersom jag som vanligt börjar sju imorn..

näe,nu ska jag dra igång med bulldegen!

Heej!


Era tankar..
Postat av: Me =)

jajje ja är hemma på lördag så kom hit du =) PUss

2008-12-05 @ 20:40:38

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0