Lista från Jessica.. :)

Utmanar alla som läser detta att svara på denna lista! :) Bara lite random girl-questions. Enjoy!

Namn: Joanna
Född: 1986
Hårfärg: Brunt
Hur många hårfärger har du haft: Brunt,Svart,Rött
Ögonfärg: Bruna


Har du ett jobb: Jajje
När börjar du isåfall: Olika,oftast 7.00 eller 13.30
Drömyrke: Om jag det visste? Behandlingpedagog vore ju nåt?
Vilket program gick du på gymnasiet: Omvårdnad,men hoppade av alldeles för tidigt..
Körkort: Yes!
Städer/länder/platser jag vill besöka innan jag dör: USA igen, Australien,Thailand o lite fler.. ;)
Detta attraherar dig hos partnern (utsidan): Ögonen..
Detta attraherar dig hos partnern (insidan): Personligheten.. ;)
String, hotpants, hipsters, boxer eller mammatrosor: Hipsters
Favoritfärg på underkläder: Svarta o röda.. :)
Pushup, balconette, sportBH eller BH utan fyllning: De beror på.. ;)
BH-size: 75D
Blev av med oskulden: ---
Önskar du att du väntade med oskulden: O ja..
Hur många fasta förhållande har du haft: Några stycken.. haha
Hur många sviniga killar har du träffat: För många.. ;)

Har du pussat någon av samma kön som dig själv: Jajje..
Har du kysst någon av samma kön som dig själv: Yes..
Vill du gifta dig: Jao
Vill du ha barn: Har ju Lowis, men vill nog ha fler, i framtiden..
Har du tänkt ut barn-namn: Lowa,o sen finns de ett par till.. hemliga dock.. ;)


Era tankar..
Postat av: Jessica

Mmm de e ju så...Näe ha ju int den filmen, lånade den av pappa....De gör inget =) Kram

2008-07-12 @ 18:00:32
URL: http://mammz.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0