*

tycker inte om det här med rubriker.. tycker de e så svårt.. haha! fick iaf sovmorron idag, o när jag klev upp satt Lowis o Syster o kikade på Emil.. :) Sen har vi bara slöat, hängt tvätt,vikit tvätt o lagt in i garderoberna.. Sjukt trist! Men nuså e jag ny duschad, så jag tror vi ska ta oss en tur till Orrviken. Hälsa på lillfarmorn o lill ingrid, också ska syster hämta lite grejer hos Papps.. Imorn ska vi nog på ExpoNorr, det blir nice.

Försöker räkna ut vad vi ska äta till middag idag också, men de e faan stopp i huvudet! Nån som har nåt bra förslag? Nånting gott?
Måste städa klart här hemma ikväll också, skura kanske?
Imorn kommer mamma och a-k hem också,så då ska man väl hämta dom på flyget! Undrar bara när?

näe,nu ska vi fara en sväng.. hrmm,törs man låta syster köra? :)

Era tankar..
Postat av: emma

Gud så skönt. Fast efter den 1 juli så kommer försökringskassan betala 50% av summor som överskrider 3000kr, vilket min tand gör, så det är grymt härligt! Får inte längre ångest över att jag flyttat upp tiden hela tiden ;D haha.



Okej, jag är också 86a.

Måste vara skönt att bo själv, kunna styra upp regler och rutiner helt själv o så?

Fast ändå inte om du förstår vad jag menar .. :)

2008-06-24 @ 14:51:08
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Sofia

vi flyttar den 25/7.. ska bli så jävla skönt! ja det e kanske bättre med botten... =).. ja min syster såg henne nu oxå.. tyckte oxå hon blivit stor.. ha haaa

2008-06-24 @ 15:23:00
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0