Tandlös liten tjej!

Ja, Lowa har tappat sin första mjölktand nu! Stolt liten stortjej vill jag lova! O guldpeng av tandfèn fick hon också.. Spännande saker det här.. :)

Uppe med tuppen idag jag, var faktiskt vaken före åtta.. eller ja, vaknade till vid sju när Jimmys telefon började ringa.. Alltså, huur många gånger kan en telefon ringa mellan sju o åtta på morronen? Meen, man tar sej ju upp iaf.. inget ont som inte har nåt gott me sej.. haha! :)

Idag vankas de vagn, måste upp o hämta varor först, o göra om nån skylt o så innan öppning, men de blir nog bra..
Älskade syster är på väg ner till Kalmar nu.. Men jag har iaf hunnit träffa henne två gånger.. <3

Näe, undra om man ska hinna slänga i sej en kopp kaffe innan dagislämning o så, eller om de får bli när jag kommit dit upp? Måste handla födelsedagspresent till Agnes idag också, Lowa ska ju dit på kalas på Söndag!
O jag tänkte försöka mej på o plocka lingon i helgen också.. De ska nog hinnas med.

näe, på klädnings dax!

PussHeej!

Era tankar..
Postat av: Linda

:)) Michelle håller på tappar nu hon också, 2 st faktiskt.. Lowa fick sina tänder rätt tidigt va? :)

Så hon är stolt som självaste tuppen nu då? ;)

2009-08-21 @ 23:00:51
URL: http://enungmammasvardag.blogsopt.com
Postat av: Jag

2 gånger är 511 gånger för lite :-(

2009-08-22 @ 13:38:57
URL: http://oneverybodyslips.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0