Lördag!

jojo, Lördag idag då.. känns som jag vet inte riktigt..men inte lördag iaf?
I torsdags fick vi iaf besök av Johanna o Sandra med kids.. Mina gulliga, fina tjejer. Som jag saknar så.. Det var jätte mysigt o ha dom här.. även om jag inte riktigt var i form.. Det ber jag om ursäkt för. Jag uppskatta ert sällskap iaf.. :)

Igår tog jag med mej Lowis o Michelle o mötte upp Göllet + Nicolas o Patricia o for på Djungelhuset, barna stortrivdes. Jag mådde mest bara skit dåligt, men var ju med min äkta hälft iaf. Lunch på Max, som barna också uppskattade. Blev dock för mkt för mej, så jag satt i bilen o mådde skit. Blev hemskjutsad av Maken, o Jänet. Pärlor.
Låg på soffan o mådde skunk,illamående,grinade o bara blä!
Styrde upp perbullar t barna, o fick i mej själv lite fil.. Mycket bra gjort för o vara jag..
Varför kan jag inte äta?
Det är faktiskt riktigt jävla jobbigt.

Syster kom iaf, räddade mitt liv. Fick i mej lite mera fil, och en smörgås! :)
Skönt o ha någon här.
Min Älskade  lillasyster!

Finare o bättre syster finns inte.
Jag är verkligen lyckligt lottad som har henne.



idag har vi tagit sovmorgon, o ätit mys frukost/lunch.. sen har vi bara gjort ingenting.. jag har vankat av o an.. slitit i mina korta lockar, o övervägt både tre, fyra o fem gånger o bara raka av det.. :( Det är såå kort, jag saknar mitt halvlånga afro ju!! :( Det trivdes jag med.. Det var tamejtusan fint! :)



nu är det liksom kort, o jag får baskimej inte till det!? vad ska jag göra?? Skulle behöva ha Jänet här varje dag.. haha! :)
aja, får fortsätta med mössa.. men när det blir varmare då? jag klär tamejtusan inte i keps! :(

näe, nu ska jag leta reda på min söta lilla tjej,o åka in till mamma o vara liten...

tisdag drar vi! Wiiio. Ska bli så skönt! :)


PussHeej!

Era tankar..
Postat av: Sandra

Det var super mysigt att åka ut till er en sväng =) Tack för det!

2009-07-25 @ 21:20:56
URL: http://lillis85.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0