Sooolen skiner faktiskt! :)

å jag bara älskar det.. :) ändå så sitter jag här inne o möglar. Måste åtminstone dammsuga o röja lite här hemma.. Trist!
Borde klippa gräset också, men jag gruvar mej.. Sist hade jag sån jäkla träningsvärk i flera dagar.. haha.. å näe, det är ingen handjagare!
Sen så kan jag gömma mej bakom att jag faktiskt måste vila o ta det lugnt också. Inte överanstränga kroppen.. Eller ja, snarare inte anstränga den nåt alls. Det är nå vajsing, som ska utredas. Så nu är jag liksom sjukskriven. In till doktorn imorn again. Få några provsvar, o ta nåt ekg.. Sen skulle det väl tas eeg,o nån ct-skalle också. Vet inte när tusan det ska bli.. Tycker inte om o vara sjukskriven iaf. Men just nu är det nog bra.. Samtidigt som jag just för stunden känner mej rätt bra o piggelin.. ;) Då känns det ju dumt o "bara vara hemma" även fast jag vet att min kropp inte riktigt orkar.. Inte alls faktiskt.Men det känns som om andra liksom misstror mej, eftersom det inte syns att jag är "sjuk".
Jaja, det må väl vara hänt då?

Slutklagat!

Förutom
alla åkommor, o oros moment o sånt som verkligen gnager på mej, så känner jag mej ganska glad. Vet inte riktigt vart det kommer ifrån, men det behövs nog. Annars orkar jag nog inte. Hade en riktig kanonhelg i Midsommar tills jag liksom kraschade..
Sen har jag ju givetvis hunnit med massa annat sen sist också....
 
Umgåtts med underbara,sköna människor
 vilat
ätit sill&nubbefrukost hos grannarna,mycket trevligt! :)
Agerat Panda på lekparken o försett dom små med godispåsar
grillat med härliga o underbara vänner,också jätte trevligt
varit på bilbingo med tjejligan
jobbat
 varit chaufför
slöat me jänet
ätit pizza
sovit
skrattat
hängt me Järngänget
solat
tagit en himla massa prover o varit på sjukan
 hängt me mitt älskade Göll som bara hon o jag kan
 vilat ännu mer
grattat Pappa som fyllt 50 o trodde han smet.. ;)
myst med Lowis förstås!
Grattat morfar som också fyllt år
Lyssnat på Time of your life ungefär 2000 gånger.. Grym låt!
Sovit
Ätit surströmming med Sara.. :)
Skolat in Lowa på dagis här ute
o Grattat Mikael som även han fyllt år..
ätit jordgubbar hos Lars o Carina
kikat på Patrik 1,5 me Söstra o Göllet
näe, nu ska jag faktiskt ta tag i mej själv, o åtminstone plocka ihop lite här..
Ikväll vankas det middag på LillaSiam med klassen.. Ska bli riktigt trevligt.


PussHeej!



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0