Så var vi inne på dag fyra då..

o jag har varit vaken sen före sex imorse.. Hyfsat pigg dessutom! Hur kommer detta sej? Min plan för dagen är att på någe vis ta mej till skolan, o försöka härda ut där under eftermiddagen.. Det kan bli en upplevelse i sej.. Idag inbillar jag mej att mitt högra knä är något stabilare (med det menar jag att det faktiskt inte gör lika ont o stödja lite på det! :) wiio! )  än igår! Vilket alltså bör innebära att jag kan hasa mej fram lite bättre än tidigare dagar. Det vore ju kanon.
Igår höll jag helt seriöst på att förgås av tristess. O inte tog jag mej någonstans heller. Därför var lyckan gjord när min älskade syster, erbjöd sej att åtminstone köra mej ett varv genom driven på McDonalds. Sagt o gjort, hon gick o hämtade bilen o jag försökte klä på mej.. Eftersom jag inte får en sko över min vänstra fot så improviserade jag, o tog min duntoffel,o en charmig blå sockiplast över.. (ni vet såna man har på sjukhus o hos tandläkare o så) skitläckert verkligen! tog mej dom två metrarna ut till bilen,o sen bar det iväg! jag var som ett litet barn.. haha! Väl uppe i lillänge bestämde jag mej för att jag skulle hasa in på Donken,istället för o åka runt. Var inte ett dugg sugen på sån mat. Men,men.. Det fick bli en big mac för mej o syster o ett happy meal till barnet. Inte så fasligt skönt o sitta nå längre stunder, så ett tag trodde jag seriöst jag skulle börja grina. Så då bar det av hemåt, med ett pitstop på ica. Även där hasade jag mej in, dock bara till tidningarna o tillbaka! Men ändå! Mycket bra gjort tycker jag! :)
Rätt skönt o inta mitt tråkiga ryggläge igen när vi kom hem faktiskt..
 O i natt har jag t.om klarat av o ligga på sidan.. Det gillar vi!

jo,just det.. Mickis o Sessilurven kom förbi igår också.. Det va nice.. :)
Dagarna blir så långa o tråkiga här i min bunker. o jag blir dessutom så stressad över allt jag ser måste göras.. typ dammsugas, röjas,tvättas o helt enkelt bara storstädas! osså kan jag inte göra nånting. jag blir ta mej tusan tokig!
kanske inte så spännande o läsa om mina dagar här hemma i sängen, men just nu har jag inte så mkt mer spännande o delge. Så ni får stå ut.. :p

näe, nu ska jag ta o boka biljetter till Mia Törnbloms föreläsning här i stan den 2april.. Som jag,Stina o syster ska gå på.. Det ser jag fram emot! :)


Puss Heej!

jo, att ett år kan gå så fort?  vi saknar dej fortfarande lika mycket, Birgitta Tyrebo.








Era tankar..
Postat av: Sofia

Det är juh iaf skönt att höra att du kan röra dih litegrann iaf..!! även om det inte verkar vara mycket..

vad skulle du ut i backen o göra, lilla vän..!!

hoppas att du inte dör av uttråkning bara.. =)



kram

2009-03-11 @ 10:29:30
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan!!

Du har du några kort från tiden vi "Bodde" ilag, i krokom o frösön..!!

Bara undra..!!



ha det bra

2009-03-11 @ 12:57:51
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ha haaa, ja det e roligt med kort.. ja jo jag skulle nog oxå lägga slalomkarriären på hyllan o jag gick sönder så mycket..!! =)..

ja det kan du gärna göra.. !!

kram

2009-03-11 @ 14:15:43
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0