bullbak..

jag är heeelt otrolig.
hur många tror att jag städat och röjt idag?
mmm,näe men giiivetvis dök ju Mikael in strax efter förra inlägget. Så då var det ju fan så mkt trevligare o surra strunt,dricka kaffe,spela fia och äta kola än o städa! Så det gjorde vi i flera timmar.
Mycket trevligt! =)
Sen var det typ middagsdax..
Jag kokade perer,o stekte på saltsill.. Men jäklarns ni så gott de va! =)

Lyckades efter många om och men hjälpa Lowa att dekorera pepparkakshuset trots alls..och slängde ihop en bulldeg också. Så det blev lite saffransbullar. Blir nog bra.
Såå,alltid något..

Och eftersom termometern nu visar lite styvt -30 grader nu,så kunde jag ju inte åka till Jänet heller..
Jäkla skit. Men fick ju bullarna bakade istället då, alltid något.. ;o)

Imorn bitti måste jag blåsa in till stan.
Handla sista klapparna,o de sista "matiga" inför helgen.. fan va opepp jag är på det!
Meeen,de e väl bara o ta tjuren vid hornen!

Sen ska jag stångas ytterliggare och faktiskt städa.
Det här håller verkligen inte.
Jag mår dåligt över hela situationen.


Kan man önska sej en prenumerationstädning?


Era tankar..
Postat av: Karro

Om det finns en sån prenumeration så kan du väl hojta till, för det skulle jag också vilja ha!! =)



Kramen

2010-12-21 @ 23:55:01
URL: http://scrabbed.blogg.se/
Postat av: Linda

Å du förvånar inte mig för fem öre ;) haha!

Imorron ska de surras.. okej, de blir bra de, när tid finnes.. ;)

Hatar att man alltid gör allt i sista sekund, har fortfarande en våning kvar som jag inte ens börjat städa och sen de sista i källarn och sen blir de en "vanlig" städnig på torsdag kväll, de tar aldrig slut :( å jag har ju för f*n inte ens slagit in en enda klapp! och måste in till stan imorron å hämta den sista och sen är de mer mat kvar att laga.. som sagt de tar aldrig slut, men jag tror nog de blir jul iaf.. eller vad tror du?

Shit va långt de blev. ;)

Go natt!

2010-12-22 @ 00:44:06
URL: http://joolinda.blogg.se/
Postat av: Eva

Städning kostar 150kr/tim efter RUT-avdrag.

Önska dig ett ½ års städning en gång/månad när du fyller år, i julklapp och ta lite själv därimellan .

Jag har ett företag som städar här en gång/månad. Kan varmt rekommendera Z-service.

Grymt att komma hem och känna lukten av nystädat:oD

Kram kram

2010-12-22 @ 11:41:11

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0