bananproblem

jag har en tendens o liksom samla på mej bananer. Jag tycker om bananer, o köper nästan alltid bananer. Men på nåt vis så äter jag tydligen inte lika mycket bananer som jag köper hem. Jag är visst den enda i våran familj som äter bananer?
Så nu har vi återigen en hel hög med bananer, som börjar bli riktigt bruna?
Så jäkla oskönt.
Tror jag måste baka en eller ett gäng banankakor ikväll. Med choklad kanske?
Det vore ju som gott..

Igår kväll blev jag glatt överraskad då mitt hjärta kom hem. Bara sådär liksom.
Jag mår bra när han är hemma.
Han gör mej glad. O jag tror nästan lillfisen blev ännu gladare..
Nu är han iväg o jobbar igen, men kommer hem o sover inatt. Me like!

Imorse klev vi faktiskt upp i tid, trots att vi inte hade nåt särskilt inplanerat, så jag har hunnit pyssla på inne, o mina hjärtan har varit ute o skottat o hämtat ved. O nu e de stora hjärtat på jobbet som sagt..
Jag o mitt lilla hjärta ska strax ta o fara till Linda o kidsen,o hänga. Det blir mys.

Ikväll ska jag o Lowis mysa, för vi ska ha myskvällar heela veckan!
På fredag åker Lowa med V&A till Åre, roligt för henne. Men tråkigt för oss, fredag - söndag är ingen lång tid, men jisses vad jag kommer sakna henne!
Jag o Hjärtat ska passa på o gå på bio tror jag bestämt, lite
qualitytime!
o på Söndag jobbar jag 7-12,alltid nåt..

näe,nu ska vi ta o fara..

PussHeeej!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0