det gör så jävla ont

jag är ledsen. så jävla ledsen är jag. känns som om det aldrig tar slut på tårar. vill bara att jesper ska komma hem,nu. varför ska han vara i mora nu? när jag behöver han så jävla mycket. fan helvetes jävla skit.
känner mej helt tom.
känner ingenting,samtidigt som jag har en känslostorm.

jag förstod det. jag kände det på mej.
jag kände på mej att nåt var fel.

jag känner en massa,men vill inte känna nånting.

vill bara att jesper ska komma hem.
har aldrig saknat och behövt han så mycket som nu.
 Tina är här nu, jag vill inte vara ensam, samtidigt som jag vill vara ensam.

jag vill sova,jag behöver sova.
jag vill sova länge, och när jag vaknar vill jag att allt bara ska vara en dålig mardröm.
ett elakt skämt.

men det vet jag att det inte är, det är min verklighet, och det gör så jävla ont.


Era tankar..
Postat av: Linda

<3

2010-11-24 @ 10:12:09
URL: http://[email protected]

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0