jag älskar ju faktiskt fredagar..

ja,jag älskar ju faktiskt fredagar.det tar ni ju på och börjar veta nu?;)  så på så vis är jag lite glad att igår var just igår(alltså torsdag),och inte idag. då kan jag ändå försöka njuta lite av idag, och att det är just fredag.
gårdagen var lång,så jävla lång.. bokstavligt talat.
"Vi bokar dej på första tiden efter som du är diabetiker"
jajjemän,va bra tänkte jag!
tjji,fick jag. Klockan 17.30 rullades jag ner.
Känns faktiskt inte riktigt som första tiden?
Jesper satt bredvid mej,och
 bara höll mej i handen,precis hela dagen. Både när jag sov o när jag var vaken.. jag älskar den människan hur mycket som helst!♥

Va hyfsat sschleeeten innan vi va hemma.
Pussades med Lowa o gick o la oss.
sov dock klent inatt,mest bara rännt på toa. Tror dom vätska upp mej lite väl under gårdagen, tror jag kissat varannan timme. Jäkla oflyt.
aja.

Jag fick sovmorgon imorse.
Jesper va uppe me tuppen, så när jag klev upp vid nio hade han skjutsat Lowa på skolan, tvättat,eldat o stökat på. Dom kan ju dom också,bara dom vill. Karlar alltså! ;)
Så jag har legat på soffan o bara myst framför brasan en bra stund.
Idag och ikväll blir det bara massa mys här hemma.
Fasiken va jag ska kramas,och pussas med både den stora och den lilla 
älsklingen! ♥
Det ska bli skönt.






Fick förövrigt svar ifrån ögonbottenfotograferinen idag. Det drog ju ner mej,om möjligt lite till? Fast jag är så nollad,så jag tror inte riktigt jag tagit in det. Fast jag kunde läsa klart och tydligt.
"Fotografierna som togs här den 17/11 visar att diabetsförändringarna tyvärr ökat i båda ögonen. Vi planerar för en ny fotografering om 2 månader"
Känns ungefär som en rak höger,borde kännas så iaf. För det här är fan allvarliga grejer Joanna.
Helvete!
Jag vill varken bli blind,benlös eller ligga i en kista innan jag fått åtminstone barnbarn.
Så är det bara.
Faan!

O jag som faktiskt fått till bra värden. Dom senaste månaderna har jag förbättrat dom så jäkla mycket.
 Och ändå kommer det här. Som en jävla käftsmäll.
På en fredag dessutom! Jag älskar ju faktiskt fredagar.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0