Fredag = Discodag!?

jajjemän, ikväll är det Disco på skolan..o dit ska Lowa.. =) Lillfisen min.. Men först ska vi äta lite hemmagjord pizza till middag! Eftersom Lowa ska iväg på discot,o man vill äta nåt som går fort, men ändå är lite lyxigare än korv o makaroner,när det faktiskt är fredag. Så då får det bli hemmagjord pizza, det är ju sjukt gott o går sjukt fort o göra! =)
 
Imorse när vi for på skolan var det för övrigt -11 grader ute.. Huuua så kallt! Efter att jag lämnat Lowis så va jag först till sjukgymnasten o sen på UPM.. Gick ju kalasbra faktiskt. Nu ska jag strax hämta lilltrollet på fritids,o sen pyssla på lite hemma. Har lovat o skjutsa in Ingrid på AfterWork vid fyra också,blir bra de..måste komma ihåg o köpa Bea då också. Jag har guldfisk minne. Det är faan sådär alltså.

Underbara Fredag idag som sagt.. så nu har vi hela helgen framför oss! Ingen aning om vad tusan vi ska hitta på med.. :) Men en massa mys blire iaf..



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0