söndag heela dagen..

jajje,och jag är ganska nyligen uppstigen! vaknade dock vid sex imorse o var halvpigg, va ner o fikade lite o släppte ut Tjorven en sväng,sen gick jag upp o la mej igen..sköönt! Min kära sambo for o jobbade istället han..Han är duktig han!

Efter middagen igår la vi oss o kikade på film o hade lite lördagsmys allihopa! Det var mys,o jag var så mkt gladare efter bara lite mat.. ;) Sen kom Jimmy & Meya lagomt till Dansbandskampen! Gillar de programmet jag,o ännu roligare nu när Patriks Kombo är med.. :) Efter dansbandskampen var det läggdax för en jätte trött Lowa,som somnade på en gång! Jag gick ner o kikade på Pretty Woman en stund me grabbsen, sen gav jag upp o gick o la mej! Jag var så jäkla trött, man är verkligen som en pensionär.. tror jag somnade efter tio minuter! Vaknade till vid ett när min älskade kom o kröp ner. Somnade om nästan på en gång med hans armar runt mej.
Vad jag älskar den karln!

Nu kom visst pappa också, så jag tror vi ska fika lite! O sen blire nog en promenad för mej o fyrhjulingsåkning för Lowis..

Heej så länge!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0