Det lilla miraklet..

Stort Grattis till en fin tjej, som idag blev mamma. O välkommen till världen,lilla Miraklet. ♥
Världens sötaste lilleman.
Som jag hoppas jag får snusa på någon gång,i framtiden.


"välkommen, välkommen hit till vår jord,
för glädjen du skänker oss,finns inga ord
det vackraste barnet som sett våran nord.
välkommen,välkommen hit.

välkommen,välkommen älskade vän.
oändlig var längtar,tills du fick ditt hem
ditt skratt är som solen,
och gråten som ett regn.
välkommen,välkommen hem.

det händer ibland, att tanken står still
försök förstå ett under som just nu.
och det händer ibland, att det blir som man vill.
och ingen är så underbar som du.

välkommen, välkommen hit till vår jord,
för glädjen du skänker oss,finns inga ord.
det vackraste barnet, som sett våran nord.
välkommen,välkommen hit.

välkommen,välkommen älskade vän.
oändlig var längtar,tills du fick ditt hem
ditt skratt är som solen,
och gråten som ett regn.
välkommen,välkommen hem.

Välkommen, Välkommen hem.."

- Välkommen hem , Sonja Aldèn






Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0