*

redan fredag, och dax för helg igen. Underbart!
O underbara fredag! ♥ Jag har stängningen idag, men vet ni? De gör mej faktiskt ingenting.
Lite barn har jag på eftermiddagen också,så det blir mysigt bara! :)

Så hoppas jag karln bjuder på nån goo mat när jag kommer hem. Lowa ska på disco ikväll också,
roligt för henne! Mindre roligt för mej, eller Jesper som måste sitta där o vänta en timme! ( tror jag ska försöka övertala herrn o följa med henne) aja, huvudsaken är att hon får roligt! :)

Lowa har varit till tandläkaren idag, Jesper följde med henne. O det hade gått så bra så, tänderna var som små fina pärlor! Perfekt borstade! ;)

Näe, nu börjar min rast ta slut, o jag ska ta o plocka upp en sovande liten kotte!





Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0