grävt i snön..

igår fastnade Lowa i ett dike med snö. Massor av snö. Sån där jobbig snö som det är nu.
Jag gick dit o försökte lyfta upp henne, det gick inte. Vi fick gräva,o gräva OCH gräva.
Tjugo minuter senare var hon lös. Då skulle skon grävas fram också. Meen sa rolen.
Sen blev det kväll för den lilla damen. O DH o all by myself mys för mej, vilket innebar; Absolut ingenting.

Idag har jag jobbat igen, det var roligt. Jag tycker om att jobba ju.
Sen har Lowisen varit på dans, och så mkt mer har inte hunnits med. Funderar på om jag ska vara duktig
och se över tvätten kanske? Känns som om det börjar bli dax för det. Alltid lika trist.

Är förövrigt såå sjukt sugen på någonting. Vad vet jag inte,och det känns inte som om det spelar någon roll?
Vad som helst skulle liksom gå bra, allt från hårdbrödmackor med makrill på,till Idas smarriga chokladskapelse!
Meen GEEEE MEEEJ liksom! Vad som heeelst.
Har jag då någonting hemma?
Näe, precis!
Mjölk o flingor skulle också funka, men inga flingor hemma heller.
Vad ska jag stoppa i mej?

Å ja precis, jag har ingen snus hemma heller. Varför utsätter jag mej för detta?
Jag mår jävligt dåligt på riktigt,och är dessutom såå jäävla sur.
Jag tvivlar på att det är värt det. Just nu känns det såå jävla ovärt.
Men jag sparar ju ca 30 kronor,för varje dag jag låter bli.
På en månad blir det en slant,och på ett år en ännu större slant!
Meeeen, gaaaah. Näe, jag vill inte sluta, så är det bara.

Nu ska jag mysa med Lowis,innan hon ska slängas i säng. Tror jag ska slänga mej själv
i säng i vettig tid också. Får se hur det går..



Era tankar..
Postat av: Sandra

Oj va jag skrattade när jag läste om att Lowa fastnat i snön! ;) Hur lyckades hon med det? :) kram

2011-04-07 @ 10:21:01
Postat av: sara

Gott med snus ju! Det går inte en dag utan att jag saknar en rapé under läppen trots att det är ett bra tag sen jag slutade! Och rent ekonomiskt märks det inte att snusen är borta, lägger ju pengarna på annat onödigt skit... Men en positiv sak är att tänderna och munnen känns fräschare ;) Och det var det jag kunde komma på, haha!

2011-04-11 @ 23:15:00
URL: http://sasandman.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0