hrmm..

hrmm, jag har så mycket tankar som jag skulle behöva skriva..inget som jag egentligen
vill dela med mej av dock.. märkligt det där,fast ändå inte. Jag funderar på att följa några andras sätt, och göra
en blogg till, fast som är låst. Bara för att skriva av mej, och för att kunna ha själv.
Att läsa i, kunna gå tillbaka och se. Hur det var då typ. Bara för mej liksom.Nu låter det kanske som att världen håller på att gå under,and so on.
Men så är det ju absolut inte, det är ett som är säkert. Tvärtom. Men ibland känns det som om det vore
så skönt att ha.. aja,jag får väl se hur jag gör..

Till något annat, helgen har varit hostig,snorig,lugn,solig,mysig och allmänt fin.
Jag har nog ingenting att klaga på.. ;) förutom min jäävla hosta. Den gör mej vansinnig.

Idag har jag bara legat,precis hela dagen. Började dagen med 3,0 i socker,och rejäl huvudvärk.
För er som inte vet, så är 3,0 alldeles för lågt. O vad rejäl huvudvärk är vet väl dom flesta.
Jag hade dock tur, min snälla Farbror kom o skjutsade Lowa till skolan, eftersom jag inte var körbar.
När sockret gått upp,o huvudvärken fortfarande var kvar,så somnade jag en stund.
Vaknade och va hungrig, åt..hostade,hostade o hostade. Sen pang, så jäävla illamående,o två sekunder senare fick jag krama toastolen,tills magen var helt tom,och lite till. Sen mådde jag bra,så då åt jag igen! :)
Sen har jag hostat,o hostat. Skulle tro jag har lungorna på utsidan nu.

Imorn blir en till hemma-bli frisk dag, sen ska jag fan jobba. Sådetså!

Era tankar..
Postat av: sara

Verkar vara för jävliga förkylningar som går nu, hade hosta i 3 v och trodde jag skulle dö i lunginflammation eller nåt! Hoppas du blir frisk snart iaf! Apropå sockret, har du diabetes?



Kram

2011-04-04 @ 23:54:03
URL: http://sasandman.blogspot.com
Postat av: sara

Stackare. Jag vart frisk va mig själv men stefan fick cocillana, jag kunde ju inte ta det eftersom jag ammar nu men han vart frisk snabbare och jag hade säkert blivit det om jag fått hostmedicin. Har fortfarande lite rethosta men inget som stör. Men kolla om du kan få hostmedicin, det underlättar ju :)



Som sagt, krya på dig och börja inte jobba för tidigt! kram!

2011-04-05 @ 00:05:41
URL: http://sasandman.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0