Alla ♥-sdag!

vad säjer man,egentligen?

Glad Alla ♥- s dag,tycker nog jag!? Eller trevlig? 
O jag hoppas att alla ni som läser detta har haft,precis en sån Alla Hjärtans dag,som just ni vill ha.. Oavsett om ni firar,eller inte! En riktigt fin dag,helt enkelt. ♥
Det har jag iaf haft.. Hängt med Myran,surrat strunt o smaskat gelehjärtan, o sen ätit middag med lill trollet,och Göllet! ♥
Nu ska jag o Lowis lyxa till det med morotstavar,dipp o cola till Familjen Annorlunda!O sen ska vi kramas tills vi somnar,återigen.. Sådeså! :)

Fick ett fint egenhändigt gjort,alla ♥-sdag kort av mitt lilla troll idag. Det värmde verkligen i mammahjärtat.
En bukett rosor o en vacker bok,av finaste Göllet hade jag visst förtjänat också.
Finaste Göllet! Det värmde i kompishjärtat,kan jag lova..
Jag har sån tur, som har så vackra människor i mitt liv.
Dom är vackra i själen. Rakt igenom.



                                                                                                             

Måste få slänga in lite gnäll dagen till ära också..

jag har en såååån jäääääävla tandvärk!
Imorgon ska fanskapet ut!
Så är det bara..
Jag skiter fullständigt i hur, men ut ska fanskapet!
Kosta vad det kosta vill..
Blod,Svett,Tårar och massa pengar skulle jag tro.
Men ut ska den,tamejfan!


gaaaaaaaah!


                                                                                        

har fått jobb inbokat på torsdag också.. 8.15 - 16.15... wiiiio!
Jag längtar redan... :)
Hoppas på någon mer dag också... förstås!



näe, nu ska vi myyysa tills vi somnar!
Jag och  det älskade lilla lilltrollet.

Karln fattas oss dock,liiite extra idag.. ;o)


Puss på er!








Era tankar..
Postat av: Tirja

Ja jag kan försöka iaf ^^ Ska få tag på att nytt rör till uvlampan bara, min käraste lilla trollunge har dängt den i golvet!!! Så jag kan förtillfället inte ens fixa mina egna :'( Men självklart kan jag försöka ^^ Men det kan ta sin lilla tid!!



Nej jag vet, men jag ÄLSKAR att baka :) Inte konstigt man blir så rund och go ;) haha hade jag bara kunnat koncentrera mig och göra klart det jag påbörjar skulle det va ännu bättre ^^



Ja fast när man upptäcker en liten fjant uppe på en köksstol blir man lite rädd! Han klättrar verkligen ÖVERALLT! ^^

Kramar

2011-02-14 @ 20:15:33
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja du det hoppas jag med! Men det är väl lätt så när man blir så låst som jag är :( Hade varit lätt om jag haft körkortet :( Men jag vågar ju inte köra... haha

Tror mycket har att göra med att jag inte kan ta mig vart jag vill och hur jag vill!



Vilken tur ^^ för det kommer ta tid ;)



Ah jag hade väl inte tänkt bli anorektisk iaf! Men lite lättare, och lite tunnare, så pass att man åtminstone kan gå på stan och handla kläder! Utan att behöva gå på B.i.B eller liknande!



Ja jag blir tooookig! Och han är ju bara liten fjant än! Han borde lära sig lite vett ^^



Kramar <3

2011-02-14 @ 21:13:49
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0