ibland blir det bara så jäkla fel..

ja,ibland blir det verkligen bara så jäkla fel.
jag tycker inte om det, tycker inte om det alls.
igår borde jag ha stannat hemma, men det gjorde jag inte.
jag borde absolut inte ha druckit en droppe alkohol, vilket jag tyvärr gjorde,inte många droppar dock.
 Och näe,jag blev inte full.
men..ja,det är lätt o vara efterklok.
 Samtidigt som det förhoppningsvis för någonting gott med sej?
breathing,kanske de kan kallas?
helvete också.

o jag får dåligt samvete,för alla inblandade.
jag ber om ursäkt,för vad jag ställde till med. på riktigt,
av hela mitt hjärta,och jag hoppas det godtas. ♥


så,det var det..

                                                                                                                      

idag börjar jag om. på många olika plan, nån sorts restart.
Kan man ha en sån på livet?
Isånafall,tryckte jag nyss på den knappen.
Och jag ska restarta,så jäkla bra.
Jag ska vara pigg och glad,jag ska vara lycklig,så där som alla förtjänar att må..
Jag ska få ordning på mej,på mitt liv.
Och min inre lycka ska fan skina igenom hela mej.
 Så hela världen ska känna hur lycklig jag faktiskt är..

Och jag ska få leva det liv jag vill,tillsammans med dom jag älskar mest.
 Och vi ska göra vad vi vill,och leva det hur vi vill.
Och vi ska vara sådär lyckliga som vi faktiskt förtjänar att vara. Sådär äckligt lyckliga. ;)
Alla tre.
Fan,jag älskar mitt stora,och mitt lilla hjärta så det gör ont ibland.
Jag känner så mycket kärlek för dom två,
så jag ibland inte riktigt vet vart jag ska ta vägen,eller vad jag ska ta mej till?
Kan man älska för mycket?




jag ska sörja min farmor, för att jag älskade henne.
så otroligt mycket..villkorslöst! hon var underbar.. ♥
men den sorgen,ska inte hindra mej ifrån att leva,
eller ifrån att vara lycklig.

ibland känns det som om man drabbas av elände,efter elände.. så är det ju bara.
Men det ska väl vända någon gång? Och nu borde det vara dax för en vänding för oss.
Tycker jag... Kanske hjälper om man försöker tänka positivt,och försöka se allt från den ljusa sidan?
Jag ska pröva iaf.. =)
Januari är i stort sett slut, men februari och hela 2011 ska fan bli vårat år! ♥






Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Det kan bara bli bättre.

2011-01-30 @ 20:08:02
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Anonym

<3<3 klart det kommer vara erat år! <3<3

2011-01-30 @ 22:32:24
Postat av: mamma

heja Joanna, rätt inställning !! Kom hit och ät nån dag,men ring gärna några timmar före. Hälsade f.ö på Ingrid på bua med blomma igår, tror hon uppskattade det. Ta hand om din pappa också han förtjänar det, särskilt nu. Älskar dig och lilltrollet ! Puss och kram

2011-02-01 @ 22:34:18

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0