morgonstund..

har guld i mun? jo,faktiskt så känns det inte alls så tokigt.
Som den rara flickvännen jag faktiskt är,så hade jag ställt klockan på 04.45.. Klart han skulle få bli väckt med
frulle,och paket på sängkanten. Även om han är uppe före tuppen, inget oklart med det. ♥
Så strax före nollfemnollnoll, väckte jag en trött men relativt glad karl..haha! ;)
Lowisen var också uppe o sjöng. Hon skulle promt göra det, så jag väckte henne så hon kunde göra det.
Hon somnade om,strax efter att hon sjungit klart. Haha.. :)
Jag hade också en plan på att lägga mej,och snarka några timmar till..Men insåg rätt snabbt, att somnar jag om nu,så kommer jag vara så jävla trött o död när jag verkligen måste kliva upp.
Så jag hamnade här.

Tror jag ska bränna igång en panna kaffe,för o boosta mej med lite energi. Ungefär.

Ska fortsätta projektet med att packa upp,och få något liv i den här lägenheten också. Det blir nog bra,så småningom. Svärmor + hennes karl kommer på fika ikväll.. Vore ju roligt om det åtminstone fanns någon plats att sitta på, och eventuellt något att dricka ur. ;) Allt hembakat som jag brukar bjuda på vid diverse födelsdagar osv, är bara att glömma. Har varken tid,eller möjlighet till det nu.
Vilket för mej,med mitt kontrollbehov och maniska beteende först kändes som ett totalt misslyckande.
Men jag intalar mej gång på gång, att det är helt okej att köpa fikabröd, och att det är helt okej att det inte är perfekt hemma.. Det är okej,helt enkelt.
Herregud, dagarna har alldeles för få timmar för o räcka till just nu.. Åtta timmar till,vore bra.Minst..

Näe, kan ju inte sitta här så mycket längre..då blire ju ändå inget gjort!





Stort Grattis till min älskade sambo!  ♥

- Du är underbar.






Era tankar..
Postat av: mamma

Heja Joanna, det är sunt att inse att man inte hinner allt. Det finns f.ö dom som lever på att baka och då kan man ju hjälpa dom att bidra mé dé ;) Ta dé lugnt f.ö också, saker och ting har sin tid allt behöver inte ske på en gång. Gratulanter borde väl kunna komma senare också när själva flyttbestyren lagt sig. Kommer på torsdag och ger en hjälpande hand,take care och du...älskar dig <3

2011-07-12 @ 09:14:07

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0