Farmor ♥





Ibland saknar jag henne extra mycket.
Och det gör så jävla ont.

♥ ♥ ♥






Kan inte förstå hur tiden kan gå så fort?
Att allting liksom bara rullar på som det alltid har gjort? Fast utan henne.
Det går inte en enda dag utan att jag tänker på henne, saknar henne.
 Och bara vill springa upp o säja hej.
Men det går inte.


Era tankar..
Postat av: Tirja

Klart du ska äta våfflor imorgon :D



Ja men det är skit bra, har man dåligt järnvärde kan det räcka att äta lite broccoli var och varannan dag så blir det bättre än att äta tabletter ;)



Ja jag menar det ;) Är ju inge fel på mig ^^



Kram!

2011-03-24 @ 19:17:31
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Systeryster

<3

2011-03-24 @ 20:39:07

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0