men,hej snöstorm!

vad hände liksom? har varit o hämtat kiddot på fritids,och även föräldrafikat där..överlevde även denna gång! wiiho.
Men när vi kom ut därifrån,var det full jäkla snöstorm!? Ogilla.
Huvudvärken är almost borta, bara liite molande kvar. Hur länge kan man ha kräkont i huvudet egentligen? Och framförallt,huur ofta? aja.
Ikväll är det en föreläsning på skolan, jag har varit laddad. Tror det kan bli intressant, är dock inte lika laddad just nu.
Stormen och huvudvärken gör sitt till,om man säjer så.
Ska försöka få i mej själv,och familjen lite mat. Så får vi se sen.
Våran spis sa för övrigt upp sej i söndags, skitkul! Eller så inte.
Så nu måste man stänga av,och sätta på den på genom att sätta av och på säkringen. Och när den är på, är en platta alltid igång,på högsta. Lagomt spännande!
Vilket gör att när man tillagar mat någon annanstans än på just den plattan, så måste man ha en kastrull me vatten som kan stå o koka där. Annars luktar det bränt,o brandlarmet drar igång.
Hur kul är det då?
Aaaja, vi hoppas på en ny till helgen! Då blire faan storbak här i Orrviken! :)

Hade egentligen tänkt berätta för er,vad som hänt under veckan..Då jag inte uppdaterat här, men kom liksom av mej.
Sen börjar jag känna mej stressad. Så det får bli sen..

Men ni skadeglada jäklar kan ju gotta i er att spisen är trasig,o att vi har snöstorm så länge! ;)


Era tankar..
Postat av: Karro

Jag har haft huvudvärk i 3 veckor nu! Vissa dagar är det "bara" lite molande, men sen ibland dunkar det så jag måste ligga ner och blunda. Så man verkar kunna ha huvudvärk hur länge som helst!

Hoppas det löser sig med spisen iaf =) Kram!

2011-03-23 @ 19:47:18
URL: http://scrabbed.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0